De ce unele brand-uri pierd o mulțime de bani cu Google Ads, în timp ce altele ajung să câștige chiar și de zece ori mai mult decât bugetul investit?
Dacă și tu ți-ai pus această întrebare măcar o dată, ai ajuns în locul potrivit pentru a afla răspunsul.
În primul rând, trebuie să știi că, deși există o mulțime de factori care intervin într-o campanie de reclame Google Ads de succes, cei mai importanți dintre aceștia sunt obiectivul, strategia și execuția.
Dacă nu știi cum să îți alegi obiectivele potrivite în Google Ads, află că poți apela oricând la o agentie PPC care te poate ajuta să faci asta.
În cazul în care, totuși, vrei să te ocupi singur de strategia de PPC marketing, cu siguranță vrei să știi cum îți setezi corect obiectivele în Google Ads.
Citind până la final, vei descoperi modul în care trebuie să îți stabilești și să îți urmărești corect obiectivele, dar și câteva sfaturi pentru alegerea acestora.
Cum îți setezi în mod corect obiectivele în Google Ads?
Google Ads a creat un flux de lucru prin care informează agențiile de Marketing Online despre tipurile de campanie ideale în funcție de obiectivele afacerii. După deschiderea acestui workflow, specialiștii PPC își pot selecta obiectivul, iar Google Ads le va afișa tipurile de campanie potrivite.
Tot ce trebuie să faci este, prin urmare, să selectezi tipul de campanie pe care îți dorești să îl creezi.
În continuare, îți voi prezenta o listă completă a obiectivelor publicitare și a tipurilor de campanii corespunzătoare, incluse în workflow:
- Scop – Vânzări
Tipuri de campanii: Search, Display, Shopping
- Scop – Leads
Cele mai citite articole
Tipuri de campanii: Search, Display, Shopping, Video
- Scop – Website Traffic
Tipuri de campanii: Search, Display, Shopping, Video
- Scop – Product and brand consideration
Tipuri de campanii: Display, Video
- Scop – Brand awareness și reach
Tipuri de campanii: Display, Video
- Scop – Promovarea unei aplicații
Tipuri de campanii: Universal App
Este important să te asiguri că obiectivul pe care ți l-ai ales este măsurabil și, în același timp, valoros pentru afacerea ta. Dacă, spre exemplu, nu ai conversii raportate, nu vei putea mai departe să îți optimizezi campania pe baza conversiilor.
În plus, este recomandat să existe flexibiliatte și să îți poți ajusta obiectivele și în funcție de activitățile care se desfășoară pe site, și astfel să îți optimizezi campania.
Pe de altă parte, atunci când își stabilești obiectivele pentru propria campanie, este util să începi printr-un research. Uneori ești tentat să crezi că trebuie să te uiți numai la conversii, deoarece te concentrezi, evident, pe veniturile generate, însă este vorba despre mai mult decât atât.
Dacă te afli la început de drum, poți începe prin a crea mai multe campanii de testare, pe care să le modifici pe măsură ce evoluezi. Vezi ce funcționează cel mai bine, apoi testează campanii asemănătoare.
Abia după această etapă vei avea datele necesare pentru a stabili obiectivele potrivite atunci când construiești campanii publicitare în Google Ads.
Mai jos îți voi prezenta câteva strategii pe care le poți folosi și tu, dacă îți dorești să îți stabilești obiective mai bune în Google Ads:
- Definește-ți obiectivele înainte de a crea campanii publicitare.
- Asigură-te că obiectivele alese sunt aliniate cu obiectivele business-ului tău.
- Stabilește-ți obiective SMART.
- Fii clar și concis în ceea ce privește acțiunea pe care îți dorești să o întreprindă clienții tăi.
- Asigură-te că obiectivul Google Ads pe care l-ai setat se potrivește cu rezultatul pe care ți-l dorești.
- Acordă atenție rentabilității cheltuielilor publicitare.
- Identifică costurile de achiziție a clienților.
- Ia în considerare contextul campaniei publicitare.
- Măsoară scorul de calitate.
- Urmărește CTR-ul anunțului tău.
Încearcă și tu aceste strategii PPC pentru Google Ads și setează-ți chiar acum obiectivele potrivite pentru campanii Google Ads cu rezultate vizibile pentru afacerea ta!