Aplicaţia Microsoft Dynamics 365 este intuitivă şi user friendly, oferind utilizatorilor cele mai relevante caracteristici pentru obiectivele lor de afaceri. Asigurând un proces de vânzări simplu şi numeroase oportunităţi pentru cei care cu greu se descurcă cu o foaie de calcul în Excel, spre exemplu, această aplicaţie are capacităţi de stocare şi organizare impresionante, astfel încât utilizatorii să poată monitoriza în timp real contactele de pe orice dispozitiv, oricând îşi doresc.
Aplicaţia Microsoft Dynamics 365 oferă cele mai relevante caracteristici pentru obiectivele de afaceri ale antreprenorilor.
Cele mai des menţionate motive pentru a investi în aplicaţia Microsoft Dynamics 365
Cele mai des menţionate motive de către cei care investesc şi folosesc deja aplicaţia Microsoft Dynamics 365 sunt:
· posibilitatea de a importa cu uşurinţă toate datele. Importul datelor se poate dovedi un proces îndelungat şi poate reprezenta o adevărată provocare, de aceea aplicaţia aceasta cu conexiune la Excel permanentă le permite oamenilor să economisească timp pierdut pentru finalizarea şi organizarea importurilor, aceştia bucurându-se de capacităţile de clasificare şi transfer a datelor externe;
· creşterea ratelor de conversie. Cu ajutorul Microsoft Dynamics 365, utilizatorii îşi pot automatiza etapă de calificare pentru că, folosind o interfaţă de utilizare a fluxului de proces, aceasta aplicaţie trimite sugestii de întrebări relevante legate de prospecti;
· este convenabil din toate punctele de vedere. Cu ajutorul acestei aplicaţii disponibilă în Cloud, utilizatorii nu trebuie să îşi mai facă griji atunci când sunt la distanţă, pentru că au acces la datele din aplicaţie şi la informaţiile necesare despre clienţi sau prospecti pe care le pot folosi;
Cele mai citite articole
· se integrează cu alte aplicaţii business. microsoft Dynamics 365 se va conecta cu toată suita Office şi Sharepoint, astfel încât să fie la îndemână stocarea acestor şabloane şi trimiterea ofertelor şi e-mailurilor rapid. În plus, utilizatorii se pot bucura de integrarea cu Microsoft Outlook astfel încât să urmărească fiecare e-mail trimis sau primit şi pentru a accesa istoricul comunicării;
· permite urmărirea şi adaptarea conversaţiilor. Utilizatorii pot folosi această aplicaţie pentru a defini obiective pentru fiecare etapă a procesului de vânzare şi reguli de conversie a leadurilor de la o etapă la altă automat;
· permite analizarea concurenţei. Graţie acestei aplicaţii, utilizatorii pot studia concurenta, astfel încât să ştie cu exactitate pentru ce oportunităţi concurează şi cu cine;
· permite crearea de tablouri de vânzări în timp real. Dynamics 365 este o aplicaţie menită să pună la dispoziţie tablouri de bord de vânzări în timp real cu o interfaţă uşor de citit şi foarte clară. Aceasta aplicaţie asigura interpretarea corespunzătoare a nevoilor prospectilor şi anticiparea problemelor clienţilor potenţiali;
· permite interacţionarea cu prospecţii prin Social media integration. Aceasta aplicaţie integrată în reţelele de socializare permit utilizatorilor să asculte ceea ce spun prospecţii, ce mulţumiri sau nemulţumiri au clienţii şi să acceseze orice tip de feedback, participând activ la conversie;
· permite implementarea strategiei Lead Scoring;
· permite urmărirea şi monitorizarea touch point-urile clienţilor. Ceea ce înseamnă că utilizatorii aplicaţiei pot interacţiona față în faţă cu clienţii şi pot organiza evenimentele în mod eficient, monitorizând succesul fiecărui eveniment în parte.