Indiferent ca vorbim despre o companie mica sau mare, cu vechime sau nou intrată pe piața, un departament important pentru succesul acesteia este cel de marketing. Dar pentru a nu crește costurile, cu atat mai mult cu cat exista incertitudinea că efectul va fi cel scontat, recomandat este a contacta o agenție de marketing online care are un portofoliu și deci o experiență în acest domeniu, adică la o agenție focusata pe segmental de marketing.

Externalizarea unui serviciu atat de important poate aduce atat reduceri de costuri cu personal, cat și un plus de valoare dacă alegi sa apelezi la o agenție de marketing online. Internetul a devenit o componentă foarte importantă a vieții cotidiene, astfel campaniile desfășurate pe platformele online pot crește notorietatea și, implicit, veniturile unei companii, indiferent de domeniul de activitate al acesteia.

Agenția de marketing online oferă un portofoliu de servicii digitale integrate, avand ca obiectiv dezvoltarea afacerii prin notorietatea de brand, leaduri și creșterea vanzarilor. Aceasta stabilește, împreuna cu clientul, obiectivele care se doresc atinse în urma campaniei desfășurate și propune o strategie de marketing cu soluții personalizate, adaptate nevoilor clientului.

Serviciile oferite de o agenție de marketing online

Portofoliul de servicii digitale integrate oferite de o agenție de marketing online sunt: Optimizarea SEO, Campanii de PPC/Adwords, Campanii de social media, Email marketing, WEB Design/WEB Development, Marketing online, Youtube ADS, Campanii de display marketing, Content marketing, Marketing online afiliat.

Cele mai citite articole

Cele mai solicitate servicii sunt cele de optimizare SEO, campaniile de social media și Web design/Web Development. Acest lucru se datoreaza impactului tot mai mare al internetului și al site-urilor de socializare în viața oamenilor. Prin optimizarea SEO site-ul companiei clientului este adus printre primele rezultate la o căutare pe internet. Odată intrat pe site, design-ul și ușurința de a naviga pe acesta reprezinta un alt criteriu important pentru numarul de vizualizari care se transforma in venituri pentru clientul agenției de marketing online. Iar campaniile de social media reprezinta publicitatea facuta de/pentru client on spațiul virtual unde oamenii petrec cel mai mult timp, avand astfel impact asupra unui număr mai mare de posibili clienți.   

Astfel ca fiecare dintre serviciile oferite tinteste către un anumit tel. De aceea, pentru o campanie eficienta și de succes, recomandat este să se abordeze mai multe dintre acestea. Totuși acest lucru depinde și de nevoile clientului.

Agenția de marketing pune la dispoziția clientului mai multe resurse, pornind de la echipa antrenată – care se implica din momentul planificării strategiei pana la momentul implementării și chiar pana la evaluarea rezultatelor – precum și instrumentele de măsurare a rezultatelor campaniei, cum ar fi vizibilitatea organică pe Google pentru SEO, like-uri, reach și engagement pe rețelele de socializare, costuri per click la Adwords, rata de deschidere pentru Email marketing.

Ulterior, clientul primește și un raport lunar ce contine activitățile desfășurate de agenția de marketing online și rezultatele obtinute in urma acestora. Astfel pot fi stabiliti pașii care trebuie urmati mai departe.

Cele mai citite articole