Black Friday și-a propus încă de la bun început să fie un reper în ceea ce privește vânzările în zona de e-commerce și nu numai. Este o prezumție pe care și-au asumat-o în decursul timpului mulți oameni de marketing și analiști financiari care au urmărit fenomenul românesc, comparându-l cu cel din alte state europene dar și cu evenimentul celebru de peste ocean.

Anii au trecut iar piața (chiar și în ceea ce privește cumpărăturile online) a ajuns să se maturizeze, ajungând astăzi la un nivel și un standard mult mai evoluat față de situațiile din anii 2014 sau 2015, când strategiile Black Friday se blocau destul de repede din cauza infrastructurii de ordin logistic ori din cauza capacității de rulare a site-urilor ori a ale aplicațiilor.

black friday

În prezent putem vorbi de programe de afiliere gândite să vină în avantajul clienților – un exemplu bun în acest sens fiind cel oferit de Quickmobile.ro care pune la dispoziție clienților săi programul de afiliere Quickmobile.ro – mecanism care creează în cele din urmă o experiență unică cu site-ul atât pentru cumpărători cât și pentru afiliat care în cele din urmă beneficiază de avantaje importante bazate pe tranzacțiile generate.

Ideea afilierii în cele din urmă nu este neapărat un element de noutate la nivel de marketing însă vine ca o premieră pentru magazine de e-commerce care-și propun formarea unei experiențe cât mai oneste dar și directă cu clienții, fidelizându-i în cele din urmă.

În ceea ce privește anul 2021, perioada aleasă pentru Black Friday este ziua de vineri 12 noiembrie. Data, chiar dacă în esență poate părea una aleasă la întâmplare are la bază fundamente solide de natură socio-economică despre care pentru moment nu are sens să intrăm în detalii.

De admirat sunt eforturile marilor retaileri din piață, susținute în paralel de cel al micilor magazine online. Piața anilor 2021 s-a digitalizat pe alocuri forțat după experiența pandemică prin care din păcate încă trecem. Afirmăm cu tărie că doar unii antreprenori au fost capabili să-și regleze noile direcții ale business-urilor în acest sens.

Chiar dacă mai puțin plăcut, trebuie menționat și faptul că unii au eșuat dramatic în tentativele de salvare și repunere pe linia de plutire a afacerilor.

Black Friday 2021 la Quickmobile va fi cu siguranță un eveniment în care personajul principal va fi clientul, pus în raport cu produsele comercializate de către Quickmobile.ro. E de la sine înțeles că programul de afiliere conceput își dorește să atragă de partea sa cât mai multe persoane pasionate de tehnologie și gadgeturi.

Află acum cum poți deveni afiliat și cum poți beneficia de avantajele puse la dispoziție de Quickmobile.ro. În plus îți recomandăm să-i urmărești pe site și în social media deoarece pun la cale reduceri de până la 70% la toate produsele. Stai conectat și pregătește-ți produsele preferate în wishlist.

Black Friday 2021 este preconizat ca fiind evenimentul cu cele mai mari vânzări (la nivel de concept în România – de la lansare și până în prezent). Pe lângă asta, asigură-te că vei cumpără ceea ce îți dorești la cele mai bune prețuri din an!

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!