Cursul de Social Media prezinta toate posibilitatile SMM moderne: sarcini, KPI-uri, instrumente de promovare, vanzari, analize – de la Dezvoltarea Strategiei la Marketingul Influencer. Cum se formeaza strategia Social Media si cum este legata de alte canale de comunicare? 

Cum se masoara corect rezultatele SMM? Poti dobandi cunostinte daca vei face cursuri de Social Media. Cunostintele dobandite in timpul cursului iti vor permite sa utilizezi in mod eficient cele mai moderne instrumente de retele sociale platite si gratuite, pentru a-ti dezvolta afacerea si a consolida relatiile cu clientii.

Abrevierea SMM a venit la noi din limba engleza. Acest concept nu trebuie confundat cu marketingul social, deoarece, in ciuda asemanarilor aparente, acestea sunt lucruri complet diferite. Marketingul social se refera la tehnologiile care imbunatatesc calitatea vietii societatii (uneori – a indivizilor din aceasta). 

Cel mai simplu exemplu de marketing social este sponsorizarea. De exemplu, o banca binecunoscuta din Romania transfera in mod regulat un anumit procent pe an dintr-un numar de depozite, pentru a oferi asistenta copiilor grav bolnavi in cadrul unui proiect comun.

Ce este Social Media?

SMM este o directie relativ noua, dar foarte promitatoare a marketingului pe internet, care a fost folosita din ce in ce mai mult de organizatii dintr-o mare varietate de industrii in ultimul timp. In doar sapte ani de existenta, el a reusit sa castige dragostea si increderea marketerilor din intreaga lume. 

Marketingul pe retelele sociale este o modalitate de a promova o companie si produsele (sau serviciile) acesteia prin retele sociale, forumuri, bloguri, servicii de mesagerie instantanee si alte canale de social media.

Marketingul pe retelele de socializare este o munca dificila, minutioasa si consumatoare de timp, care necesita anumite cunostinte si abilitati. In lumina reflectoarelor, SMM este crearea de continut viral de inalta calitate, pe care utilizatorii l-ar distribui in retea, crescand astfel gradul de cunoastere a marcii, imbunatatindu-i imaginea si atragand noi abonati (cititori) ai contului companiei. 

Viralitatea continutului inseamna o caracteristica care determina probabilitatea ca cititorii sa-si arate interesul fata de acesta si sa fie gata sa il partajeze cu alti utilizatori ai internetului. Viralitatea inseamna ca continutul se raspandeste rapid pe web. Poate fi ceva interesant, util, luminos, neobisnuit, amuzant etc. 

Aproape orice material poate fi prezentat in asa fel incat sa atraga atentia si sa trezeasca interesul cititorilor. Mentinerea paginilor pe retelele sociale este o modalitate excelenta de a arata lumii ce face compania ta. 

Comunitatile de proiectare, ghidate de regulile cartii de marca a companiei tale, le fac luminoase si recunoscute, foloseste numele marcii si logo-ul organizatiei. Daca doresti sa devii un astfel de specialist, ai nevoie de cursuri de Social Media. Este necesar sa te familiarizezi cu informatii cel putin generale despre fiecare retea de socializare, sa studiezi caracteristicile si avantajele acestora. 

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!