Pentru a avea o afacere de succes, este important să ai în jurul tău oameni capabili, talentați. Formarea sau completarea echipei de lucru este imperios necesară, încă de la început. Trebuie să dai atenție calităților pe care trebuie să le aibă oamenii care să contribuie la dezvoltarea business-ului tău. Nu este o sarcină ușoară să găsești persoane cu abilități, cu experiență potrivită. Selectarea este destul de dificilă. Trebuie ținut cont și de faptul că echipa trebuie să fie echilibrată din punct de vedere al vârstei, al elementelor de diversitate. Cum poți găsi oamenii potriviți?

Iată 5 metode de a atrage oameni de calitate în echipa ta

  1. Stabilește profilul candidatului și totodată oferta companiei

Cel mai important este să știi ce ai nevoie. Stabilește calitățile necesare ale viitorului angajat. Apelează la site-uri de angajare sau la firme de recrutare pentru a face vizibilă oferta de angajare. Dacă dispui de timpul necesar, ocupă-te chiar tu de recrutare sau, în caz că dispui de departament HR, dă indicațiile potrivite. Toate aceste lucruri trebuie inițiate cât mai repede posibil, pentru a avea persoanele potrivite la locul și la timpul potrivit. 

  1. Oferă beneficii extrasalariale atractive

Ideea de a  primi bonusuri este atractivă și în același timp contribuie la creșterea motivației oamenilor din echipă. Explică-le care sunt beneficiile cardurilor de vacanță Pluxee – acestea pot fi folosite la plata cazării, a serviciilor de agrement, a meselor, a serviciilor de transport. Constituie o versiune modernă și practică de a oferi primă de vacanță.  Oricum, în prezent, majoritatea candidaților sunt informați și negociază pe lângă salariu și bonusurile exrasalariale. Asigurarea medicală reprezintă un alt aspect ce trebuie luat în considerare. Bunăstarea angajaților depinde de multe ori de aceasta.

  1. Promovează cultura organizațională a companiei

Trebuie să promovezi un mediu de lucru plăcut, cu un program de lucru adecvat, în care alternează perioade de activitate cu perioade de repaus. Trebuie să te axezi pe valorile echipei. Toate acestea te ajută să te diferențiezi de concurență.

  1. Alege buni comunicatori pentru echipa ideală

Cele mai citite articole

Este important să existe comunicare în echipă, deci candidatul ideal trebuie să știe să asculte, să răspundă adecvat, să îi respecte pe ceilalți candidați la conversație. Ulterior, angajații trebuie să fie receptivi, să înțeleagă ce le spui și să acționeze în consecință. demonstrând astfel deschidere atunci când este nevoie a se îndeplini sarcinile de lucru.

  1. Creează un mediu de lucru atractiv

Contează foarte mult să pui la dispoziție un spațiu de birouri în care angajații să se simtă motivați și productivi. Oferă scaune confortabile, birouri generoase, cu iluminat natural și artificial adecvat. Amenajează și un spațiu de relaxare pentru perioadele de pauze. 

Așadar, pentru construirea unei echipe motivate, orientate spre succes, cu oameni valoroși, este important ca pe lângă focusarea asupra afacerii tale, să fii atent și la nevoile angajaților, ale persoanelor din preajma ta. Astfel, afacerea merge bine, firma devine cunoscută și vor exista candidați valoroși pentru angajare. Un mediu plăcut păstrează echipa împreună pentru o lungă perioadă.

Sursa foto: pexels.com

Cele mai citite articole