Modul în care este organizat biroul, spaţiul de lucru sau documentele importante ale familiei depinde de utilizarea de bibliorafturi, care influenţează productivitatea, creativitatea, indiferent că este vorba de locul de muncă sau de masa la care oamenii se ocupă de proiecte individuale, acasă. Indiferent de domeniul de activitate, ordinea şi curăţenia la locul de muncă ajută la obţinerea eficienţei în finalizarea task-urilor pentru care salariul este livrat lună de lună.

Arhivarea rapidă a documentelor pentru o lungă perioadă de timp

Bibliorafturile sunt folosite cel mai adesea în proiectele şcolare, dar şi de către adulţii care îşi pun acasă actele la păstrare în ele, precum şi de cei care au un job care presupune rezolvarea teancurilor de documente şi de solicitări ale clienţilor. Bibliorafturile sunt net superioare dosarelor de carton ce se pot deteriora în timp, acestea fiind mai durabile şi cu un design atractiv. Bibliorafturile reprezintă cea mai elegantă şi practică metoda de păstrare a documentelor importante, având o capacitate de stocare mai mare decât dosarele clasice.

De asemenea, bibliorafturile sunt importante inclusiv pentru reviste, facturi, scrisori şi tot felul de acte şi de documente importante care, altfel, ar ocupa foarte mult loc în casă. Aceste acte pot sta bine şi ordonat pe un birou sau un raft, iar multe dintre aceste modele au o deschizătură pentru acces rapid.

De ce nu ar trebui să lipsească bibliorafturile dintr-un birou organizat?

Cele mai citite articole

Simplă aşezare a documentelor în bibliorafturi ajută utilizatorii să elibereze o suprafaţă considerabilă a biroului. La fel ca şi în situaţia schimbării locuinţei cu una nouă sau a donării lucrurilor care nu mai sunt de folos, curăţenia de la birou începe cu o trecere în revistă a documentelor ce zac neatinse în teancuri de săptămâni bune, dar care cu siguranţă vor fi folositoare pe viitor. Cutiile şi containerele de arhivare nu sunt chiar cea mai bună variantă, ci bibliorafturile care pot fi aşezate în dulapuri şi în biblioteci.

De pe un birou bine organizat nu ar trebui să lipsească bibliorafturile, dar şi dosarele din plastic şi din carton, foliile pentru protecţia documentelor, mapele, precum şi organizatoarele pentru instrumentele de scris şi mai ales post-it-urile, care să ajute la organizarea activităţilor.

Beneficiile unui birou curat şi ordonat cu ajutorul bibliorafturilor

Beneficiile unui birou şi spaţiu de lucru curat şi ordonat sunt forţe numeroase. Dacă biroul curat este cel de acasă, este cert că ordinea şi curăţenia sunt la ordinea zilei şi se asigură sănătatea fizică şi mentală a membrilor familiei. În plus, cu o bună organizare a biroului se va menţine mai uşor curăţenia şi productivitatea muncii de acasă.

Dacă biroul curat şi ordonat este cel din cadrul unei organizaţii, atunci cu siguranţă clienţii vor fi mulţumiţi, la fel şi şefii şi colegii de birou. Cu cât biroul este mai curat şi mai ordonat, cu atât utilizatorii vor lucra mai repede, vor avea inspiraţie şi vor avea mereu la îndemână lucrurile de care au nevoie, fără a pierde timp căutându-le.

Cele mai citite articole